Primăria Sectorului 3 revine cu clarificări în privința transferării în online a operațiunilor de registratură.
Începând din această lună, interacțiunea cu publicul se face exclusiv online.
Fără a mai fi nevoie să facă drumuri până la sediul primăriei, cetățenii vor putea accesa direct, de la distanță, portalul de Servicii electronice precum și aplicația de sesizări.
Asistență în demersul online, în zona de self-service de la sediul Primăriei Sectorului 3, pentru persoanele fără acces la tehnologie
Pentru a veni în sprijinul persoanelor fără acces la tehnologie, Primăria Sectorului 3 pune în continuare la dispoziția cetățenilor, la sediul instituției (Calea Dudești nr. 191), calculatoare și imprimante.
Aceștia vor beneficia constant de consiliere din partea personalului specializat, pentru parcurgerea cu succes a etapelor depunerii documentelor online.
Semnătura digitală, pusă de dispoziție de Primăria Sectorului 3
Instituția și-a propus digitalizarea treptată a activității pentru o administrație eficientă, îndreptată spre nevoile cetățenilor.
Asigură-te că ai introdus toate informațiile necesare, indicate printr-un asterisk (*). Codul HTML nu este permis.
Error: No articles to display